Blogger Templates

Followers

Monday, December 24, 2012

My Obses to Penny Thepoplook

-Yeah, finally dapat juga penyangkut baju baru untuk gantung dresses2 aku especially Penny nie... Sayang oi.. Dah puas mencari, geledah, sekodeng, selongkar, dan mcm2 SE kat internet, xkan plak nak simpan main campak2 jer,kan?
-Thanks to Incik Asben sebab sudi belikan penyangkut baju IKEA nie... Bukan takat beli, tolong hangkut and pasang untuk aku.... Aku tinggal amik baju2 and gantung ja.... ngeeeeee..
-Yes, keOBSESan aku terhadap penny ni da tahap maximum... Kang bila aku da membesar bagai juara semula, huhuhu, agak2 aku let go ke x? Xnak!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Xsanggup!!!!!!!!!!!!!!
belah kiri hingga pink tuh bukan penny but dresses jugak dari TPL.... selepas pink hingga hujung kanan semua penny!

ada 4penny aku yg masih outstation.... Dua hantar ke tailor, and dua lagi masih dalam perjalanan dengan abang pos laju.... 
And til now i'm still searching for this dress! Kaler caramel polkadot design lama saiz M. Sapa yang nak let go and need a person yang boleh jaga dengan baik, aku lah orangnya!!!!!!!!!  and for this dress, im willing to pay rm100!!! 

1 comment:

alyalyana said...

banyak nye penny...! xnak letgo ke sis? prelove pun xpe. hehe