Blogger Templates

Followers

Monday, December 24, 2012

Breakfast ramai-ramai

Date : 21 Disember 2012
Tempat : Pantry opis...
Event : Breakfast ramai2 kat opis 

-Terkejut aku terima sms awal2 pagi tuh dari Datin dan Yuni pasal breakfast ramai2 kat pantry...  Apasal aku xtau?? Alamak,aku x wat apa2 pun... Rupanya sehari sebelum tuh, aku dgn Zafirah pergi ke meeting taska, no wonder kami xtahu,....
-So, acara utama makan lerr... Xkan cuci baju pulak.... Ada nasi lemak, bihun goreng, spegti goreng, sandwich bla3....
Pengarah kami pakai tudung pink, Datin Omi.... She's the best!!!!  Dia pencen, sure aku rasa kehilangan yg besar... huhuhuhuh...

Me and Yuni... Ha, ni Haji Shaari yang snap.... ehehehe

Spageti kak Liba goreng and kentang+telur mayo yang Datin bawa... Dua2 super duper sedap!

Seperti biasa, posing depan cermin..... Me in Ophelia hijau  from TPL and also scarf from sugarscarf.. Hari jumaat kan, kenalaa pakai dress ala2 jubah.... ehehehe... 

No comments: