Blogger Templates

Followers

Tuesday, August 23, 2011

Nabila Huda bercerai???

-Aku main copy and paste ja sebab tinggal 5minit lagik nak gi kursus.... But, honestly, aku betul2 terkejut baca artikel yg aku amik dari Beautiful Nara ni... Sebab aku suka Nabila Huda and aku bertambah suka dia after dia lahirkan anak dia+husband dia... Hope berita ni x benar....Ni dia ceritanya:-
~Angin tak ada ribut tak ada, tiba-tiba Nabila Huda hari ini dilaporkan memohon cerai daripada suaminya, Zaidi Zailaini selepas 3 tahun berkahwin. Namun penceraian yang cuba difailkan semalam di pejabat Kadi Bahagian Perkahwinan, Jabatan Agama Islam Wilayah Persekutuan (Jawi) tidak dapat diteruskan kerana Nabila terlupa membawa sijil nikah mereka.
~Walaupun sudah mempunyai cahaya mata hasil daripada perkahwinan ini, Nabila nampaknya memang benar-benar sudah nekad untuk bercerai.

~Kata Nabila:-
Memang tidak bagus bila hendak berpisah. Pada awalnya saya cuba untuk bertahan, tetapi bila fikir balik memang tidak boleh. Kiranya, jalan terakhir adalah bercerai dan ini adalah yang terbaik buat kami berdua.Buat apa hidup bersama jika tidak gembira. Dan itulah yang saya rasakan selama tempoh kami berkahwin.Saya tidak boleh rasa sangsi terhadap suami. Saya akui kekurangan saya dan saya terima juga kekurangan suami. Tidak perlu untuk burukkan sesiapa bila perkara sebegini terjadi. Apa yang saya boleh katakan, memang sudah tidak ada persefahaman antara kami. Saya anggap cukup di sini sahaja jodoh kami berdua.
~Amy Search, bapa Nabila yang telah dihubungi oleh Mstar memberitahu yang dia hanya mengetahui tentang permohonan penceraian anaknya melalui suratkhabar yang dibacanya.


**kredit to Beautiful Nara..

2 comments:

Adzrien Shoppe said...

terkejut juga bila baca berita ni..

iJaNg said...

mula2 tuh ingat dorg ok ja...nmpk so loving couple... tp syg, bercerai plak akhirnya....