Blogger Templates

Followers

Tuesday, August 23, 2011

Naik Beriyani MS

-18 Ogos 2011, aku and Mizi jengah ke bazaar ramadhan ss14 kat subang jaya.... Sanggup ke sana semata2 nak carik and beli nasik briyani MS... Tau x MS tuh ape? Md Salleh, orang yang kerja kat Jabatan Penerangan gak... But his nasik briyani mmg sedap... No wonder kalau ada staf penerangan kawin, dia laaa yg amik kontrak main masak-masak....

-So, time aku gi sana, mmg da ada yang tgh beratur... Turn aku kira orang yang ke-4... Pas kitorg tuh, ramai lagik yang datang beli.... Memang kira pemes laaaa MS Briyani nie... Ni aku upload few gambar2 time aku tunggu makanan2 aku disediakan....

Pelik, kat bazaar tuh kira banyak gerai nasik beriyani, tp gerai ni gak yang penuh...
The banner...

Anak toke besar....

Masih bersabar tunggu turn...

"Cepat2, kang abes nasik, nyesal!!!"


p/s: lenguh2 tangan menghangkut 14 tapau nasik briyani... 6 for us, and another 8 for Azza....

No comments: