Blogger Templates

Followers

Thursday, July 28, 2011

Go Fresh Juice

-Ha, kalau kat Sime Darby ada buat jualan juice nie, aku mesti borong... Memang peberet aku esp flavour Pink Guava +Cranberry+Apple... Mahal sket laaa tp da suka, kan... But kalau kat luar lagik mahal....
-Dulu beli 1 katon, dapat free 1 gelas tapi sekarang dah xda lagik.. huk huk huk.. Rugi...

Zoom.....
Stok kat opis... Nak bawak balik rumah, tapi x kuat nak angkat.. Tunggu Mizi.. Hehehe..

Its delicious!! (tu contoh gelas free yang aku dapat dulu.. Aku ada 9!)

Banyak2 flavour, aku memang suka yang ni jer...

8 comments:

CITY® said...

salam, saya peminat pink guava gofresh gak. beli kat pasaraya speedmart. tapi gambar dia lain sikit. keluaran goffresh simedarby sama jer kan.
nak tanya mana ada jual perkarton camni?
saya pun hari2 angkut kat speedmart. nak beli karton lagi murah dan jimat kot.
kat mana beli?
hehehhe..

iJaNg said...

wslm city... time ni ada jualan kat sime darby..... dorg jual product2 keluaran sime darby cm air guava ni, miyak masak aliff etc... biasa mmg saya akan hangkut byk... cuma skrg ni da payah sket sbb da xkerja kat bgnn sime darby tuh.....

Anonymous said...

And having a lot of juice extractor heavy duty
time to obtain fresh juice that way. 5 price to sales ratio using numbers from the prior twelve months.


My site: Breville BJE510XL Juice Fountain

Anonymous said...

beli dekat Sime Darby Plantation Oasis Ara Damansara situ bole beli per karton

Anonymous said...

mohon izin tuan tanah.. Nak beli jus pink guava GoFresh dlm kuantiti bnyk (1 karton ke atas) boleh order kat saya.. saya ade connection ng staff di ladang estate jambu Pink Guava Sime Darby kt Sitiawan, Perak. Info lanjut email di awanmin@gmail.com TQ :-)

Unknown said...

Nak beli mcm mana? sy dh email. Tq.

Unknown said...

Ape2 mohon msg sy di 0182287302...

Unknown said...

Salam. Kalau cik nak air Pink Guava GoFresh ni. Cik boleh beli dkt saya. Saya ada jual katon pada harga yang murah berbanding di luar. Contact saya di whatsapp ya :) 0173421230