Blogger Templates

Followers

Wednesday, December 5, 2012

Movie : Istanbul Aku Datang!

-Teruja bila dengar Istanbul Aku Datang dah kat ASTRO 1st.... Apa lagi, jari terus gatai klik purchased and taraaaaaa, melekatlaaa aku depan TV selama dua jam..... Makin teruja sebab tahu Beto berlakon dalam tuh....
-So far, cerita memang best.. Xdalah komen yang melampau atau xpuas hati ke apa... Cuma bagi aku babak2 berpeluk between Lisa and Tomok and also their scene konon Tonok nak kiss Lisa tuh xda pun xpa.... Mcm menampakkan orang Melayu eh orang Islam kalangan kita ni memang dan sosial walaup secara realiti memang dah mcmtuh.. (YET x manis kalau ditayangkan sebab remaja2 semua pun tgk.. Shame-shame ahhh)...
-Beto and Lisa, lakonan dorang memang menjadi..... X jemu aku tgk even dah tgk 3x....  (maklumlah, dah bayar rm15 kat astro, tengoklaaa puas2 sampai tahap nazak sebelum astro cut balik channel astro 1st aku neh)...
-Lakonan Tomok not bad but sometimes ada bit kaku..... Can improve lagi....  And of coz, mamat Arab yang menipu Lisa yang pegang watak Cihan tuh mmg laaa lawak... 
-So, so far, i gave this movie 4/5..... Good! Good! X bosan... Malas nak taip dah.... Aku nak balik rumah! Bye



Baju2 Liza dalam IAD memang comel2..... 

Beto... waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! 


No comments: