Blogger Templates

Followers

Wednesday, December 5, 2012

Me Today : 5.12.2012

-What ever u want to wear, make sure tahap kompiden tinggi.... Kalau 50-50, malu-malu, segan-segan, ragu-ragu, takut-takut, better dont.. Kalau paksa jugak, diri sendiri juga yang x selesa seharian kan......
-Aku? Aku lantak pi la orang nak ngata.... Kalau nak ikut kata orang, still xkan mampu tutup mulut2 manusia nie jugak.....  Selagi nama kita ni manusia, selagi kita ni asal daripada tanah, selagi itulah kita akan ada kekurangan idup.... Eh, apa yang aku merepek ni? 
-Well by the way, message yang aku nak sampaikan kat sini, apa pun nak pakai, biar kita yang bawa baju tuh, bukan baju tuh bawak kita.. Ada paham? Mmmmmm, xfaham xpala... 


Just nak kata today aku pakai Megan Slanted kaler purple by Poplook, tudung halfmoon dari Ara dan cotton skirt..... Im ready to go (in fact, aku mmg dah kat opis dah pun)..... Kompiden! Kompiden!

1 comment:

Mak Izz said...

gandingan yg 'in'. konpiden mmg penting Jang, walaupun berkain batik di rumah. hahaha...