Blogger Templates

Followers

Wednesday, December 5, 2012

Huge Wardrobe!

-Well i think i need a huge, i mean a really big wardrobe for myself....  Then boleh lipat and kemas and gantung baju2 kesayangan lawa-lawa.... 
-Ikea ada perkhidmatan almari besar nie... Takpun kalau nak jimat, upah jer org perseorangan yang selalu bertukang almari and buatlaaa almari yang melekat kat dinding tuh besar2..... InsyaAllah kat rumah baru aku (cewah berangan!), kalau kat rumah baru aku tuh nanti aku nak buat almari yang besar and melekat kat dinding.... wat besar2 sampai nak sorok anak cucu aku pun boleh....



so far peberet aku.....  tapi semua tempat gantung yg pendek2.. kalau aku nak gantung penny aku, payahlaa...




Ni pun okay tapi nak share dgn Incik Asben payahla sebab sesuai utk aku sorg ja.. Ha, belah kiri tuh boleh sangkut dresses aku yang panjang2.... Syoknya...

1 comment:

Mak Izz said...

walk in wardrobe namanye ni Jang. ko buat 1 bilik kt rumah baru nanti jd walk in wardrobe mcm ko nak. leh letak tdg, towel, aksesori, kasut dan mcm2 lg.

saiz palang besi atau kabinet tu kita leh request kt tukang. nk tinggi ka.. rendah ke.. lebar ke.. bertutup ke.. ternganga ke.. siap duit je, pasti bereh!

bila rumah baru siap?