Blogger Templates

Followers

Monday, November 12, 2012

Yeay, Ibu Ayah Datang!

-Dalam dunia ni, dorang lah Ibu Ayah yang terbaek!!! Time aku memerlukan, dorang selalu ada di sisi aku walaupun kami berjauhan beribu-ribu batu..... Sandakan ke KL ingat dekat ke? Kalau dari JB ke KL pun orang merungut, ni kan plak yang terpisah dengan Laut China Selatan....

 -23 hingga 25 November ni aku ada kursus kat Cherating, Kursus Pengurusan Stress.... And sebab ni kursus under kementerian, untuk elak tu sangatlah tipis harapannya kecuali ada alasan yang logic dan konkrit....  So, Ibu dan Ayah aku datang sini untuk tolong jaga dan sekaligus makan2 angin... Plus, dorang kata dorang dah rindu sangat dengan AA.... ahahaha... ngam la tuh... Mesti AA suka jumpa atuk and nenek dorang....  And selepas kursus tuh aku akan cuti untuk spend masa dgn dorang..... PAsti akan cuti! 
BOS, SAYA NAK CUTI PANJANG SIKIT SBB IBU AYAH SAYA DATANG!!!!
 -Yang pasti, aku pasti akan terasa stress skit sebab terpaksa berjauhan dengan AA walaupun hanya untuk dua malam.....  And to Ayah and Ibu, thank u! Thank u sooooooo much! Budi baik kamu x dpt Ijang bayar walau terpaksa guna nyawa ijang sekalipun....Ijang sayang kamu!!!! (sob sob, lap air mata kejap)

No comments: