Blogger Templates

Followers

Monday, November 12, 2012

ASK 2012

Tarikh : 9 November 2012
Event : Anugerah Skrin 2012
Channel : TV3

-Wokeh, kali ni aku taip dengan sejujur2nya... Aku punya lah teruja bila dapat tahu ASK 9 Nov 2012 sampai time iklan aku hangkut AA gi tidur... NAsiblah dorg x cerewet.... And aku pun melayan ASK dgn aman....
-TAPIIIII once aku tgk cerita meleret2 oleh pengacara2 ASK, aku da start bosan dah.... Adeh.... Memang bosan.... Aku punyalah teruja nak tengok fesyen2 artis yang bertemakan alam fantasi/kayangan tapi yang memanjang tengok Neelofa sebagai Puteri yang memang perasan lawa.. (masalahnya mmg lawa pun BAJUNYA.....)...
opening

pengacara ASK.... Aku terasa mcm aku kat Istana Budaya (bosan!)

Ella sgt cantek and manja... (cinderella)

Erra and Rosyam Nor... Snow White and Kapten Hook..

Paling nyampah babak ni.. Perlu ke dukung perlbagai atas pentas?  Foziah Gous and Mermaid... Aqasha as Badang and Zizan and Robin Hood...

Adi Putra and Rita Rudaini.... Lakonan selingan pasal fairy tale...

Misha Omar nyanyi....

Nora Danish as Hang Li Po.... Mmg comel!

Bawang Merah dan BAwang Putih.... Scha dan NAbila..

Ifa Raziah, Lan Pet2 and Cik Ta as Dayang Senandung, Orang Minyak dan  Little eh x sesuai Little, Big Red Riding Hood...

Didie Alias as kaka tiri dalam cinderella.... (nyemak ja aku rasa manusia2 kat belakang tuh)

-So far, ni la the worst ASK aku pernah tgk... Tema bagi aku xda masalah BUT toksah laa nak berteater segala atas pentas tuh.... Bila nak sampaikan anugerah, terlalu ramai sampai naik nyampah aku tengok sbb bikin sakit mata aku terlalu banyak benda nak kena fokus.... Ilang konsentrasi aku....

No comments: