Blogger Templates

Followers

Monday, November 12, 2012

Jemuran AA

Aku rasa sesapa yang ada budak kecil cam aku ni WAJIB ada jemuran dalam rumah mcm dlm foto ni... Sebabnya? Kan orang2 tua kata x elok kalau jemur baju budak2 kat luar time malam... Tapi cuaca kat Malaysia ni x menentu, hujan memanjang, so payahla baju nak kering.... So, dgn adanya jemuran dalam rumah nie, bolehlah jemur baju x kira malam dan siang....

**Jemuran tuh aku beli kat Sandakan... Time tuh aku cuti pantang lepas lahirkan Auni.... Ibu aku kata buat apalah susah2 beli kat Sandakan... Bikin berat ja nak hangkut balik ke KL..... Sekali kat KL aku mcm susah plak nak tgk benda alah nie... Lucky me tergerak hati nak beli... Now aku ada TIGA jemuran nie.... Sgt berguna dan meringankan kerja aku.... And jemuran kat luar juga at least ada ruang untuk baju2 aku dan Mizi pula,.... ehehehehe...

No comments: