Blogger Templates

Followers

Monday, November 12, 2012

I Heart Them!

-Ni sebahagian daripada rakan-rakan yang telah mengharungi pelbagai cabaran + dugaan + kenangan manis bersama2.... 
-Wilma and Hasliza.... Always sisters forever even kami bertiga lahir dari darah yang berbeza2.... Sorang asal sarawak, sorang asal melaka and me from sabah.... 
-Kenal dorang since belajar diploma kat uitm shah alam... and still contact each other til now even masing2 sibuk dgn kerja masing2... sorg dgn JASA, sorg dgn edit2 buku kat UKM, and me kat penerangan.... 
-See, sapa kata borneo and tanah melayu cant mix together? Its all from our heart... kalau niat baik, baiklah jadinya... kalau niat busuk, maka busuk la jadinya.... I love them forever...


-rakan during degree uitm shah alam.... Wahida aka wawa aka classmate aka housemate aka roomate aku...  and Shazryn, manusia yang selalu sedia bagi nasihat kalau kita nak nasihat....  kamilah geng yang menentang PHD!
-Pun masing2 da bz dgn dunia masing but every year kami mesti akan gather sama2 and time tuhlaaa semua topik akan dikupas sedalam2nya ....  eheheheh..

-and ni la geng sahabat sejati yang berada di sisi aku ketika kami diuji dengan dugaan yang korang sendiri xkan percaya even aku taip the whole story dari pagi sampai tengah malam.. Cerita yang sungguh luar biasa dan kalau buat dalam bentuk novel pun gerenti pengarah2 berebut nak buat versi movie..... Ezanti and Aisyah, xpernah lari dari hidup aku malah dorang yang bagi aku semangat time aku dah down gila2 akibat perangai manusia yang berperangai suka menjatuhkan bangsa sendiri... kalau aku kurang respek kat bangsa sendiri, korang sembelihla manusia2 yang berkenaan itu....
-to Eti and Sya, tq sebab sudi 'temankan' aku sepanjang kita menerima pelbagai ujian yang sgt dasat tuh... sampai skrg aku xkan pernah lupa apa yg dorang buat kat kita... Biasa dengar Forgive and Forget, kan? But untuk mereka2 yg pernah buat dajal kat kita dulu, i will NEVER forgive and forget what they have done to us!



No comments: