Blogger Templates

Followers

Monday, November 12, 2012

MM: Aku Terima Nikahnya

-Wah, musim aku punya tangan mula gatal untuk purchased movie2 di ASTRO 1st.... Dah aku boring, then xda program menarik kat TV, then Mizi pun outstation, apa lagi, klik butang biru, hntr ke 32999, anda ada 48 jam untuk menonton berulang2 kali tanpa iklan sampai nazak!!!
-Hehehe, wokeh, baru2 ni aku amik plak movie Aku Terima Nikahnya... Sebab? Sebabnya aku nak tengok Adi Putra!  Itu jer sebabnya... Ahahahaha... Ermm so far, tengok movie ni not bad.. Sedih gakla esp bila tgk si Lisa tuh sedih memanjang bila laki dia x ingat dia.... Lakonan pelakon2 ATN pun mmg best...
-Sinopsis pasal Johan dan Lisa baru berkahwin tp Johan eksiden and mengalami 'Selective Insomnia" which he cant remember anything pasal Lisa.... KAt situ mula laaaa konflik antara dorang... Nak tau, tengokla sendiri movie ni.. AKu nak cari novel ATN ni nanti sbb aku tau versi novel lagi complete dan sedih gila....

Lisa dan Suria... Time kat hospital, Johan masih koma...

Kalau cmnie biasalah Lisa tengah tertekan dengan masalah yg dihadapi...

Kawan baik Johan kata baik lepaskan Lisa kalau dah x sygkan dia...

Hehehehe... Scene Lisa try pujuk Johan tp Johan x bersedia, katanyaaaa....

Add caption

After sah suami isteri, DALAM FILEM SAHAJA okay!!!

Luahkan kesedihan dgn mak...

Johan bgtau mak bapak dia yg dia trasa mcm berkhalwat dgn Lisa.. (time dah amnesia)

Painting time!

Time Johan masih koma....
***okay, daripada 10, aku bagi 8.5 untuk movie nie.......

No comments: