Blogger Templates

Followers

Monday, November 12, 2012

Me with Tudung

-Dulu kan aku susah benar nak beli tudung... Kalau beli pun yang awning jijab punya.. Yelah, aku xreti nak pakai yang perlu lipat2 and main kemas2 ni.... And sampai skrg aku x reti nak pakai bawal (so aku dah let go all my bawals to Ibu..)
-Aku masih ingat ada seorang hamba Allah ni pernah gelakkan aku sebab aku asyik pakai tudung yang sama... padahal aku pakai design lain, cuma pasal aku slalu pakai kaler itam, tu yg dia sedep rasa dia gelakkan aku... Ni aku dah pakai tudung pelbagai jenis, dia xnak gelakkan ke???

Atas tuh koleksi hijab aku... And semuanya shawls.. No more awning or yang jenis yangs sarung2.... Ada pun less than 10 untuk aku pakai time main futsal..... 
And tgk yang bergantung belah kiri tuh.. Ada dua penyangkut bulat2 tuh kan.. Tu plak untuk sangkut hijab yang kira mahai laaa... Mostly Shasmeen Sakura... Adeh, harga atas rm70, kenalah sangkut and simpan elok2 sayang oi....... 
***xda sikit pun unsur nak show off tau upload entri ni... Saja nak share.... kot2 da sesak, bley aku let go... ahahahahahah....

No comments: