Blogger Templates

Followers

Monday, May 27, 2013

Majlis Perpisahan Datin Omi dan Haji Shaari

Tarikh : 16 Mei 2013
Tempat : ermmmm Kelab Tasik Putrajaya (xsilap aku)

-Actually aku x nak gi ke majlis nie sebab bukan aku xnak tapi ada masalah kesihatan sikit.... But pikir punya pikir, and Datin Omi + Haji Shaari punya pasal, gagahkan diri jugak datang....  Aku x bawak AA sbb kebetulan Auni zzzzz dan Auji plak bz main....
-Sedih gaklaa (aku kan hati batu skit bab nanges) bila dengar Datin Omi dan Haji Shaari bagi ucapan dorang.......  ;-(
-Sedih, sedih gak... Tapi makan, makan gak... Memang makan x hengat dunia aku malam tuh....
Zarra... 
Xda kerja...

Yanoor and Baby Dahlia...




Haji Shaari.... Bos pertama aku kat penerangan time duduk kat PKPM...

Datin Omi.... Bos yang berjiwa mak dan sentiasa paham masalah staf esp those yang dah ada anak2...



Datin suap suami terchenta...

Ni makanan aku...... 

Keluarga besar PDN...

Yana, Baby Dahlia, Datin Omi dan me...

Add caption

Abaikan baby yang seksi itu...

With Haji Shaari......

Budak Dayah sibuk mencelah....

No comments: