Blogger Templates

Followers

Monday, May 27, 2013

Claim

-Alhamdulillah, sejak kerja PRU tuh dapatlah masuk extra income sikit... Tapi sebenarnya rasa x guna gak sebab dua bulan aku xdpt bersama2 dgn Auni Auji.... Aku awal2 pagi dah kuar rumah, dorang masih zzzz... Balik malam pun dorang da ZZZZzzz....
-Claim utk Mac dan April da dpt... Dapatlah cover balik duit minyak, duit tol duit parking and beli skit2 brg utk diri sendiri dan family....  ;-)
-Ni tgh buat claim bulan Mei... Dapat skit sbb 7hari ja but still adalah skit... Alhamdulillah... Nak simpan duit tuh ke tabung AA plak.....
-Tu pun claim April aku dah ditolak sikit sbb aku tolak sabtu ahad sepanjang April utk amik cuti book off.... Xkisah yg penting aku hepi.... AA lagi penting dari elaun tuh.....


**ni bab claim... nanti aku post entry pasal kerja kat WPKL.....

No comments: