Blogger Templates

Followers

Monday, June 25, 2012

Things i cant say NO!

-Meh aku share makanan yang aku TAK BOLEH KATA TIDAK..... huhuhuhu....

sizzling yee mee... favourite sepanjang zaman.... paling best kat Giant seksyen 13, shah alam... dulu study kat UiTM selalu pekena yee mee kat situ..... Makan dengan cili jeruk, perrrghhhh, boleh kecut anak mata aku.... sedapppp!!!

coto makasar.... the best in sandakan.... pun sedap dpt makan dengan sambalnya... berhingus2 tapi masih mau menghirup kuah.....  dapat makan perut, perrggghhh (perrrgghhh lagi), mmg power..... hanya boleh didapati di kedai makan subur yang ada di BDC atau Bandar Sandakan....
Tomyam.... Makanan Siam mmg the best! Hirup kuah sampai mengalir2 air mata sambil amik tisu lap hingus.... huk huk huk....
Cahr Kue Tiaw but not sembarangan punya ckt.... aku suka ckt yang kat taman sri rampai sentul... dulu time zaman bujang and masih xda anak, pas main futsal ja mesti lepak sana belasah ckt special....

baru ja masuk dlm list.... but sometimes boleh kata NO gak kot but the sambal tomato tuh yg buat nak makan.... adoi... kalau Yuni and Yanoor dorg boleh belasah sambal tomato yg pedas tuh sampai 3-4 bekas (cm bekas kecil dlm gmbr).... aku pulak takat 1 pun dah kuarkan bunyi "sssssss", tu bunyi tanda kepedasan la tuh...



No comments: