Blogger Templates

Followers

Thursday, January 31, 2013

My Place!!! MESSY!

APA NI???? WHY DIS PLACE SANGAT TERUK? SANA SINI NEWSPAPER? 

-wakakakaa.. ni laaa kerja aku... buat buku yang melibatkan aktiviti negara sepanjang 2012/2013... Pasal ada kerja adhoc lain, so newspaper ni dikumpul smpi jadi gunung dulu....

Ni laaa meja aku.... Semak tapi selesa... Harimau pun sure x kans anggup duduk sini...

Atas meja pun penuh newspaper , sampai kalau org datang and duduk sana, aku kena panjangkan leher untuk berborak..

Newspaper lagi.... Abaikan plastik2 tuh.... Tadi kan ada jamuan... Aku tapau skit!


-Pendek kata, sapa buat Buku RAsmi Tahunan (BRT) sure xkan mudah nak pastikan meja dia clear sentiasa..... ahahaha,, Good luck to Hidayah sebab dia yang akan gantikan aku lepas nie...

No comments: