Blogger Templates

Followers

Thursday, February 7, 2013

Laura Daddy's time

Tarikh : 02.02.2013
Destinasi : Bakeri Laura Daddy's at Denai Alam

-Kitorang jalan ke sini bukan sengaja suka2 nak jalan ke tempat yang x pernah kitorang pergi ni.. Kitorang gi sebab nak order kek birthday untuk AA for this 14Feb2013.... Nak sambut kat taska AA...
-Setelah pusing2, tersesat hampir sejam, akhirnya kami sampai ke destinasi.... 
-Aku order kek chocolate for AA with topping ada Elmo atas tuh.... Sebabnya AA suka dan kenal Elmo... Ahahahaha... Mulanya nak bg rainbow kek kat dalam tuh, but pikir2 nak bagi budak makan, so aku pun pilihlah choclate cake yg ada heaven tah kat dalam menu pilihan tuh... Nyam nyam,... Cant wait to taste it.... Harga? Ehehehe, toksahlaa cerita kat sini....
-Then, sebelum balik, sempat cekau dua cokolat cake,durian crepe dan cupcakes.... 







kerana ni cake by chef norman musa, so i grabbed 1 slice... 


aku cekau 2 bijik cupcake RV caramelo nie...


Ni la jer yg aku beli.... Beli sikit jer sekadar cukup syarat dah jalan jauh2... ehhehehehe...


***Dah mintak pihak Laura Daddy's buat delivery kek tuh ke opis aku this 14Feb2013... Xboleh nak self pickup sbb jauh and takut plak kalau Mizi kebetulan outstation.... Naya plak kang.....

No comments: