Blogger Templates

Followers

Thursday, February 7, 2013

Kisah Penny Dot Dot Dot

Gatal nak taip entri poplook hari ni.... ahahahaha.... 
-Meh aku cerita serba sedikit sejarah2 penny kesayangan aku nie...
Ni polkadot mini batch lama... Ni tengah iklan2 kat wall grup TPL ada yg buzz sudi nak let go baju dia kat aku.. But tunggu baju ni dr dia lama jugak sbb dia kat Shah alam, baju ni kat perlis... so sabar menanti even its torturing me.... ahahahaha... Thanks Mia!
dot ijau and penny pertama yg aku beli.... Sori, lighting terkuat, so kaler lari da.... Beli kat  fb TPL, ada org nak let go semua penny dia, so aku grab dua... ijau ni saiz M dan karamel saiz L.....


batch laa kaler beige.... Pun ada org nak let go kat grup TPL tuh... ni kaler terakhir akceli yg aku dapat dlm batch mini dot batch lama..... Lengkap da koleksi aku...!

beli from Nurul.... Dia syg gak dress ni, but akhirnya its mine! KAler ni lawa sbb background hitam, but the dot kaler emas/brown..... mmg kaler ekslusip...

kaler hot hot hot... karamel.... its M size... penny termahal aku beli even ada defect sikit kat lengan... tapi bila pakai x ketara pun, so xpe, tutup mata jer.... yg penting, karamel da ada depan mata...

ni plak kaler milo.... ni aku ingat time aku masih zzzzz ada org sms aku offer baju ni.. dia nak let go rm50 jer sbb dress ni x sesuai dgn dia yg tengah BF anak dia.... mmg rezeki time masih lena diulit mimpi......

LE Floral.... Tolak yang coral blue tuh sbb itu replika.... Hitam dan Merah ori from TPL..... And dua kaler tuh jugak ada kenangan manis/buruk....
MERAH: ni hasil swap.... Ada sorg member ni dia nak swap LE merah dia dgn berry... aku ada berry but aku pun sayang kaler tuh... So, aku mintak tlg another member in grup TPL belikan 1 berry kat butik yg terletak kat KB Kelantan, and post ke owner LE red nie.... eventho mahal berry tuh, pasal LE red ni, aku tutup mata jugak.... and setelah penat kepala pikir idea2, finally its all mine!!!!

HITAM: kenangan dasat.... selepas dpt merah, aku post iklan kat grup aku nak LE itam plak... dr pagi ke ptg aku dok tunggu xda sapa nak let go.. and kat iklan aku plak ada si A ni pun tumpang post nak LE red.. aku xkisahlaa sbbnya dia kata dia da ada coral blue and black, so dia nak red shj, .. then petang tuh dalam jam 5++ptg aku and my family g putra heights umah akak aku.... Time tgh main bola dgn AA, aku dpt sms dr A yg ada org offer aku le itam tuh... aku reply laaa NAK! then si A ni reply dia dah beli baju tuh sbb aku xreply sms dia dlm masa 20minit.... WTF.... baru 20minit jer kot.... aku kata bukan dia da ada itam ke, napa nak beli lagi.... rupanya idea brilliant dia nak swap itam yg dia beli dgn merah yg aku ada tuh.... no way! penat aku cari merah tuh.... aku aku stick with my decision, aku simpan merah, and and try cari itam.... A kata bg dia masa sehari untuk swap itam tuh dgn merah/karamel dgn sapa2 yg sudi nak swap.... but then by 10++pm, dia sms aku kata xda org nak swap, so last2 le itam tuh milik aku jugak.... since that insiden aku percaya kalau da rezeki xkan ke mana......  

ni pun hasil swap... aku swap my navy plain utk dptkan design ni.... swap jauh plak tuh, di sabah..... ahahaha,, thanks liliana sbb sudi mo swap.... merasa juga polkadot besar batch lama nie.... 
-Well, itu jerlaaa cerita aku untuk penny polkadot yg aku dpt nie.... semua mmg ada kisah tersendiri and utk let go? mmg payahlaaa.... susah mo dpt!!!!! so, aku simpan and peluk ketat2.....

1 comment:

sd. said...

hahah

memang gile penny la akak ni. bagus akak semangat dan cekal!

;)