Blogger Templates

Followers

Thursday, January 31, 2013

My Baby

-Kat Bahagian Penerbitan Dasar Negara ni, ada banyak jenis penerbitan yang dihasilkan.... Ada brosur, buku program, kad program, buku kecik, poster, kalendar, buletin and paling grand , Coffee Table (buku yang kulit tebal, jual mahal tuh)....
-But for me, my passion more to buletin.... Buletin yang beri peluang kepada aku untuk share dgn designer konsep yang aku nak, and or coz banyak foto2 berbanding text...
-So far, aku da dibagi peluang handle Semarak Merdeka (2x) untuk tahun 2010 dan 2011 dan hopefully tahun ni aku dpt peluang lagi buat Semarak Merdeka 2012...
-Now, im working on CITRA edisi khas... 2012 punya aktiviti bagi JPen... Masa mmg suntuk sgt2,, nak dapatkan foto yang saiz besar semua... But luckily Allah permudahkan jalan aku.... And paling best dapat designer yang sgt efisyen iaitu Mr Chin....
-I love doing this, and ermmmm ermmmm yeah, love doing it... Wokeh bye!

No comments: