Blogger Templates

Followers

Thursday, January 31, 2013

Bosses dah nak Pencen

Date : 30 Januari 2013 di Bilik Mensyuarat BPDN

-Hari ni ada potluck bagi meraikan bosses kami, Pengarah Datin Hajah Omi Habibah Shariff dan Timbalan Pengarah, Haji Shaari Idris yang bakal pencen secara sah pada April 2013.... Datin pulak 1 Februari 2013 dah bercuti panjang sehinggalah April... Sedih!
-Well. kali ni x order makanan, maybe masing2 nak buat air tangan memasing untuk bosses makan.... Aku plak xdpt nak wat kek sebab mixer aku bau hangit.... So, last2 minit buat popia... Rasa bersalah kalau x buat apa2..... Meh la layan gmbr,, Aku malas nak menaip...

Some of the lauk

Sotong

Ni Kak Ziti masak

Sardin by Yuni

Kak Liba (paling kiri) macam biasa akan buat2 sibuk kalau da depan kamera....

kek keju..

Popia aku.. TERmasin sikit sbb buat benda alah ni jam 4pagi.... Adeh

Kek

Nak GXFC, so kena ada limau!

Pathma and Roslen





Menghayati doa umpama menghormati lagu Negaraku..

Tukang baca doa, Encik Ayob!





This is what i ate... YEs, ni sahaja! No rice!

and of coz sikit pemanis mulut untuk menstabilkan hormon aku...


Bagi besar sikit foto Pak Aji gelak...




***To Datin, thank u sebab sudi terima saya menjadi anak murid Datin bermula saya masuk ke PDN tahun 2009 hinggalah sekarang... Saya sangat menghormati dan sayang kat Datin walaupun saya xpernah borak secara mesra dengan Datin... Saya mula kagum dengan Datin sejak Datin bagi ceramah untuk batch saya di Langkawi time kursus asas kami tahun 2007....

***And to Pak Haji Shaari, walaupun Pak AJi selalu buat org kelam kabut dgn keletah Pak AJi, namun Pak Aji x pernah nak menghentam... Sorilaaa Pak Aji kalau kadang2 saya terbuat perangai... Biasa org pompuan... Penat di opis, penat di rumah... Hehehehe... Kenangan kenal Pak AJi sejak di Sandakan sebelum saya masuk penerangan mmg masih segar smpi sekarang.... And berada di PKPM (unit komuniti bestari) mmg the best!!!!!

No comments: