Blogger Templates

Followers

Wednesday, October 31, 2012

Laura and Daddys

-Last week entah mimpi apa aku suddenly terasa nak try durian crepe... baca kat home fb aku asek kuar pasal crepe-crepe ni, aku pun nak jugak try....
-So, aku order la dari LAura and Daddys Sweet Durian Crepe (2boxes) and 1 dozen Red Velvet with caramel.... And the taste? FAntastic....!
-Cuma masalah nak pick upnya yang jauh sikit sebab kat Kota Damansara..... Tapi dengar2 dorang dah pindah rumah ke Denai Alam eh Alam Denai kat Shah Alam... Yeah, kira dah dekatlah tuh dengan Putrajaya..... 
Price benda nie? Jap aku ingat dulu.... untuk durian crepe RM10 per box.... and 1dozen red velvet cuppies tuh RM50.... And yang penting Auni Auji suka makan Red Velvet tuh sampai abis merah2 mulut dorang!

***ni laki aku mesti sindir aku sebab seolah2 bagi free promotion kat bisnes orang... ahahahaha....

No comments: