Blogger Templates

Followers

Monday, September 3, 2012

Merdeka 2012 + Glemer

-Yezza, x sia2 Aku, Kak Ziti dan Kak Anum berjalan kaki jauh ke Rumah Persekutuan (RP). Bila ramai orang nak pilih train dan DBKL, kitorang sepakat tugas kat RP.
-Sebabnya kat sinilah akan berpeluang jumpa ramai artis dan manusia2 yang best.  ;-) Dan melalui pengalaman tahun lepas, tahun ni aku berjaya lagi.....

with Johan Raja Lawak....

Kak Ziti with Scha and Awal and of coz, Kenchana Dewi...

Me with the macho Remy Ishak dan si noti Kamal Adli..... Pheuhhh.... Jenuh pilih mana 1.... 

Kak Anum with Faizal Ismail... 

Again me with Faizal Ismail... Sempat tanya dia pergi ke x reunion masscomm uitm... dia kata "mesti pergi, InsyaAllah"... and aku plak yang x pegi...

Amber mmg unik... sempat bagi posing time aku snap foto dorg...

And finally, here i am and erm kak Ziti, snap foto kenangan with Amber Chia, Scha dan Lisa Surihani...
***tahun depan panjang umur aku nak bertugas kat Dataran lagi....!

No comments: