Blogger Templates

Followers

Friday, September 16, 2011

Sabah Tanah Airku!!!

(nada sabah)
-Iya, aku ni kalau namapk bendera sabah saja mesti terus teruja....
-namapk plat kereta SAA ka, SL ka, ST ka apa lagi kalau plat SS, lagi laa aku mesti mau tengok sapa drivernya tuh... ahahahaha...
-Macam gambar di atas ni, ngam-ngam aku nmpk dorang beria-ia pegang bendera sabah... so aku tahan dorang and snap dulu... Aku tanya dorang sabah dari mana, dorang jawab dari Sandakan... Aku lagik teruja!!!! Sandakan dari mana? Dorang kata Sri Taman... Aku bgtau aku dari Taman Rimba... Dorg bila dgr aku bgtau aku dari Taman Rimba, dorg pun mcm ndak sangka aku dari Sandakan....
-Hmmm apa2pun, ensem jugak yang paling kiri tuh, kan??? wakakakaka.. (jangan marah ko sana ya Mizi)... steady bah jo.....
ARAMAITE!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1 comment:

Anonymous said...

me too. mesti aku pun teruja bila nampak bendera sabah.. I miss sabah so much..