Blogger Templates

Followers

Thursday, August 30, 2012

Sandakan

Ni jalan turun dari rumah aku menuju ke jalan besar..... 

Nak masuk taman perumahan Taman Rimba, akan jumpa bekas stesen minyak ni.. Skrg tgh renovate ntah nak buat apa... Elok gak kalau nak buat stesen minyak yang baru.... 

Tapak peperangan Jepun dan Australia.....   Dekat ja dengan rumah aku... 5minit jalan kaki dah sampai...

Sebelah tanam perumahan aku.... Ada dah hotel panilion!.. Fuiyoooo

Ni kawasan bandar... Kat bandar Sandakan pun dah ada dua KFC!

Saja snap.... Awek sandakan.. ahahaha

hotel four points? sori, bintik2 tuh pasal ujan.... aku dalam kereta..

wisma sandakan...dulu time 90-an tempat paling happening la kiranya... beli jeans semua disitu.... tapi skrg da mati da.. escalator pun da x fungsi dan hanya tmpt melepak budak2... seram plak..

Jalur Gemilang di batu atas bukit di area SIm-Sim..

Al-kisahnya dulu aku nak belajar sekolah menengah di sini sebabnya semua perempuan dan aktif sukan.. tapi makcik aku daftarkan aku kat Sung Siew....

No comments: