Blogger Templates

Followers

Thursday, August 30, 2012

Kepenatan

-Al-kisahnya semalam kan kitorang baru sampai KL dari Sandakan.... So, memang agak penat gak la... Even Auni Auji pun merengek buat hal sebab x cukup tidur....
-So, kami sampai rumah dalam jam 3petang... aku terus bongkar 3 beg kami..... then, jam 6ptg tuh aku mandikan AA.... Bagi dorg wangi2, pakaikan bedak, buatkan susu, pasang aircond, dorg dua2 pun lelap jam 6.30ptg....
-Then, jam 2am aku terbangun sbb aku terlupa tanggal lens aku.... aku sambung buat kerja rumah iaitu cuci dan jemur pakaian...... Jam 2.30am rupanya Auni bangun siap lepak depan TV tengok kartun....  Xpelah, dia wat kerja dia, aku wat kerja aku..... Seronok dia tengok kartun awal pagi...
-Jam 4am, aku dah kira boleh relaks, aku ajak dia tidur... Auni xnak... So, teman dia lagi sampai jam 4.30am... Tapi aku x tidur pun... Aku tidur jam 5am... Aku kunci jam 5.15am.... TAPI AKHIRNYA TERLAJAK sampai jam 6.45pagi.... then tertidur lagi sampai jam 7.05pagi.... And secara rasmi aku terlewat ke opis..... 

budak minum susu layan kartun....

And its 3am... yes, 3AM!!! bukan 3PM tau...!ok, actually 2.50am....

No comments: