Blogger Templates

Followers

Thursday, August 30, 2012

Rumah Sandakan!

-Kalau orang tanya "TEMPAT PALING BEST?", aku akan jawab rumah aku!!!!... Sebabnya situlah tempat aku membesar dengan penuh kenangan sampai umur aku 27 tahun....
Kolam ikan... Ayah aku pelihara ikan emas.... Tapi aku suka tangkap berudu.... Kalau Auni balik Sandakan, sah-sah dia asek ajak Atuk dan Nenek dia bagi makan FISH.....

Ni kawasan rehat depan rumah... BAru renovate sebelum raya.... KAta Ibu aku senang sikit nak rehat2 kat depan ni sambil minum2 .... Paling penting, Auni dan Auji puas berlari sana-sini....

Bilik atas belah kiri tuh aku gelar penthouse... Kenapa? Sebab itulah master room... Besar dan selesa dan ada toilet sendiri... Kalau kami adik-beradik balik, penthouse akan diberikan kepada Kak Miza sbg tanda hormat akak sulung.... (kak ziti, saya dah betulkan... KAK MIZA... bukan kak mizI.. my mistake)

Belah kanan ada dua bilik.... Paling kiri tuh bilik hotel bilik deluxe....  Sebab ok skit... Bilik aku dulu....  and bilik tengah aku gelarkan sebagai motel... Sebab paling sempit.... Tapi sekarang dah upgrade ke hotel bilik standard sebab dah pasang aircond.....!

No comments: