Blogger Templates

Followers

Thursday, August 30, 2012

Pasar Sandakan

-Aku post pasal Pasar Sandakan... Sebab time cuti raya aku gi dua kali ke sana.... And aku nak promote laaa yang org jual ikan masin, udang kering, bla3....  
-Aku terlupa snap gambar but aku boleh describe muka dia.... Orang dia muda lagi.... Lelaki.. Rambut kaler2,..... And pakai topi.. Tengok not bad muka dia.. MANIS...... and dia peramah..... time aku nak cari ikan kurau masin, dia siap g tunjuk jalan ke gerai tuh and tengokkan fresh atau x.... mamat tuh mmg baik...
-Rupanya Ibu aku slalu opun beli dari dia... So, x salah pilihan aku.... Kalau korg gi pasar sandakan, carikla mamat tuh.... Gerai dia depan2 dengan sayur...
***silap aku x snap gambar dia.... aiseh.. nyesal nyesal!

Ni la Pasar Sandakan!

Ikan bilis dan Udang Kering.... Meh Meh!

Ni ikan masin Talang.... Al-kisahnya dah belikan untuk member yang suka ikan masin, TAPI boleh  pulak tertinggal kat Sandakan... Apa bulih buat, itu member punya nasib x untung oooo...

Pelbagai jenis ikan masin......

Ni namanya ikan cermin eh ikan kertas... ntahlah.. antara dua tuh la.... Kalau goreng, dia rangup skit..

AHAHAAHAHAHHAAH!!! aku mampu snap dari jauh ja.... X kuasa mak nak snap dekat2...

Sebelah pasar Sandakan adalah laut.... Memang nyaman....

Bot kecik dilambung ombak....

No comments: