Blogger Templates

Followers

Tuesday, August 14, 2012

Sakit Pinggang!

-Aku sakit pinggang!!!!! Malam tadi tengah siap2 barang2 utk sahur, nak buat udang goreng kunyit and goreng ikan utk bubur AA ke taska, tetiba pinggang belah kiri aku sakit sangat....
-Bila nak tidur, lagi la parah... X dpt nak tidur dengan lena sbb semua serba x kena.... Pusing sakit, meniarap sakit, terlentang lagikla sakit.
-Tengah mandikan AA pagi2 pun perit.. Kesian AA xdpt main air lama2 sbb aku x tahan plak duduk mcm biasa... Terpaksa "ampuh" pinggang ni supaya x jatuh.... Masuk kereta pun 2x5... Abislah aku... Mizi dahlaaa nak g balik Kelantan hari ni... Naya aku... Naya....
-Ni kalau x elok sehari dua nie, nmpk gaya kena la gi berurut... Kang nanti nak hangkut AA kat airport time balik raya ni susah....
-Kalau korang kenal sesapa yang pakar bab2 'repair' pinggang nie, tolongla bagitau aku.... Memang sakit sangat....

No comments: