Blogger Templates

Followers

Saturday, July 21, 2012

Sibuk

Sorry kawan2... Lately aku ngaku x update blog aku... Sibuk siapkan kerja yang bukan takat ad-hoc, tapi EXTREMELY AD-HOC yg mana mmg nayakan aku.... Kerja buletin, secara amnya tahun lepas aku siapkan dalam tempoh less than 2months sebab kena kumpul gmbr dan utk edaran hari malaysia. But tahun ni, suddenly dapat arahan kena siapkan dalam masa less than 2 weeks.... Itu termasuklah gambar, artikel2 pendek dan bahan sampingan.... Aku manusia, x lepas dari buat silap.... Apa lagi bila segala proses check dan semak sebelum hantar ke printer dibuat dalam masa less than an hour.... Termasuk add this and that.... Silap aku sbb tersilap taip perkataan... Dikota aku taip dikata.... Pihak atasan mengamuk kerana benda tu. Im sorry, mmg aku ngaku silap aku. But seriously benda kena siap dalam sejam kerana ada buku lain tgh Q belakang aku dan kena print malam tuh jugak. Kalau x, xkan dpt siap pada masa nak guna.... smpi skrg rasa sgt bodoh sbb xcheck betul2... i put my 101% to make dis buletin WOW.. aku kol pelbagai jenis manusia smata2 utk dptkn gmbr yg cantek, unik dan paling penting, TAK PECAH bila dienlargekn saiznya... designer siap tanya kt mana aku dpt gmbr2 tu sbb semua lawa n memudahkn kerja dia... syukur alhamdulillah.... xpela, nasi pun da jd bubur... tp bubur pun sedap gak dimakan,.... biasalah klu benda urgent, mesti ada silap.... klu perfect, tu bkn manusia la kot.... kan???

No comments: