Blogger Templates

Followers

Monday, July 2, 2012

Persiapan ke TAska



-seriously, aku yang berdebar2 nak hantar dorang ke taska.... Kenapa? sebab dah setengah tahun AA dok dengan pengasuh dorang dan kat rumah tuh pun hanya dorang berdua.....
-ni masuk taska, sure2 la akan ramai budak kat sana, pengasuh sure xkan dpt fokus 100% kat dorang....
-tapi aku nak masukkan dorang kat sana juga sebabnya hanya bawah opis aku dan bagi dorang AA bersosial dengan budak2 lain.... biar x takut dgn budak2 lain nanti....
-So, ni la begnya semalam aku kemas.... mcm nak naik flight ja siap dengan tag nama buatan sendiri.... xperlu kuarkan bajet pelbagai.... semua hand-made... ahahahaha....
-1st day kan... jadi banyaklah beg... beg angkut susu, sabun semua.... kang esok2 mesti dah ringan da.. plus, auni auji sebilik.. so senang la aku bagi 1 beg ja.. xpayah nak asing2 dua beg.... senang skit kerja aku.... xpayah nak hangkut2 banyak beg esok.... hoyeh hoyeh..

No comments: