Blogger Templates

Followers

Monday, July 2, 2012

1st Day ke Taska

-Aduh, sebak ja rasanya hantar AA ke taska bawah opis aku..... Sebabnya>? Auji menangis! Auni asek nak pegang kaki ayah dia..... Tapi for my own good, and for their own sake, terpaksa gak aku pergi keluar dari taska tuh dengan hati yang berat,...

Ni mula2 dorang jumpa jam... so teruja skit...

Auji beria2 gi sana sini...

Zarra dan Aireen....

Auni kat area makan...

Teruja dengan meja yang sesuai dengan dia...

Aireen dengan posing jari kat pipi.... and Zarra as usual, buat hal sendiri...

-Last2 bila Auji da meraung, x dapatlah aku nak snap... Yelah, xkan aku nak snap2 time dia meraung and ibu2 lain sibuk dok kehairanan tengok Auji... Malu aku! hehehehe... 
-But anyway, semoga Allah lindungi AA dan kawan2 AA kat taska tuh dari segala bahaya..... Aku dah terlalu banyak benda dah aku hadapi.... Xsanggup aku nak pikir lagi apatah lagi nak hadapi benda2 buruk mcm tuh....

No comments: