Blogger Templates

Followers

Wednesday, December 28, 2011

Leina Hangat yang WTF

-Memalukan! Itu ja aku mampu cakap bila TERtengok (TER laaa sangat kan?) gambar2 penyanyi Leina Hangat buat persembahan dia hotel apa tah... Gambar ni dikirim oleh seorang orang awam ke Beautiful Nara.
-Aku kali ni malas nak copy and paste and malas gak nak taip panjang2... Hahahahaha....
-Tapi memang sangat memalukan!








"apek botak pun jadi lorrr"

-And seperti kebiasaanya, akan ada kenyataan dari Leina Hangat untuk menjelaskan keadaan yang sebenar which for me is BULLSHIT!!!!


"Dengan rendah diri, saya hanya melengkapkan tugasan saya dengan menghiburkan tetamu, bukan menjual diri dengan adengan menggiurkan. Memang saya berpakaian seksi tetapi itu keselesaan saya.
Saya masih tahu batasnya dan saya tahu apa yang boleh buat, apa yang tidak boleh. Saya tidak begitu bodoh melakukan perkara tidak elok, tambahan pula di khalayak ramai. Mungkin ada orang salah tafsir persembahan saya malam itu.
Kenapa hanya lihat keburukan saya, sedangkan itu tanggungjawab saya sebagai penghibur? Kenapa perlu menjatuhkan saya sedangkan itu sumber pencarian saya? Saya hanya mahu jadi penghibur profesional."

BULLSHIT!

No comments: