Blogger Templates

Followers

Wednesday, December 28, 2011

Hari Penerangan 2011 ~ Me and Futsal

-Ok, ok.. Seperti yang sesetengah korang tau, 19 til 22 Disember lepas Jabatan Penerangan anjurkan Hari Inovasi dan Penerangan kat Tiara, PD.... Ada taklimat, gotong-royong, sukan dan sukaneka....

-Aku cam biasa, setia dengan sukan futsal... Setelah 2tahun+++ tak tendang bola, akhirnya hajat aku tercapai jugak bermain balik even nafas da semput and saiz paha da besar cam saiz gajah.... (ngeeeeeeeee)...

-Ni aku upload few pictures yang ada muka aku sahaja time futsal ari tuh.... Ni game kalah mati... Sape kalah, terus boleh mati.... And 1st match kitorg jumpa Sabah... Memang matai laa... Mana bley aku lawan negeri sendiri! eheheheh... Ala, kalah pun 0-1... Kitorang ni nama ja HQ, tapi persediaan last minute... Very last minute.... Seminggu nak tolak ke PD, time tu laa baru nak select player and training 3x ja.... (at least team kitorang x dalaa kena belasah 0-7 cmtuh, kan??)

before start, ceria ja....
jogging with team zon tengah..... kita kan 1Malaysia....

My team..... (mmg laa aku sesuai jadi defender.. tengok saiz badan!)

with Haidi...

see, kitorang sempoi ja.... team sabah yoyo'o bergambar, kitorg main slamba masuk...

alamak, aurat! aurat!


lets kick the ball!!!
bila da kalah, senyum ja laaa even dalam hati frust gila sampai tahap menonggeng2....

No comments: