Blogger Templates

Followers

Monday, July 4, 2011

Semak-Samun... Oh, mejaku............


-Hehehehe, bukan xda kerja.. Tapi sementara merehatkan diri kejap, elok aku update blog aku.... Ni saja2 aku post entri ni.. Sebabnya aku da xtau nak masukkan entri ape, tp aku still nak wat something gak... ahahaha... - Well, ni laaa meja aku... Aku rasa antara pegawai2 kat opis nie, meja aku paling 'kemas' skali.... Satunya sebab meja aku ni penuh dengan buku.. Aku xbrape suka meja aku lapang, sebab kadang2 aku ni suka makan, so, kalau letak atas meja, makanan2 tuh tersoroklah dari pandangan mata org ramai esp from the outsiders...-Lagipun ntahla.. Dah kemas byk kali pun, still semak... xpe, xpe.. Xlama lagik pindah... yeah yeah! Nanti aku kemaslah meja aku kat opis baru tuh lawa2..... Siap bg sembur2 perfume bg wangi lagik.....

No comments: