Blogger Templates

Followers

Monday, July 4, 2011

Baca! Baca! Baca!















- Secara jujur, aku xpernah suka baca novel... Bagilah aku novel apa skali pun, aku xkan layan... Even bgtau aku novel tuh novel cintan yang bley wat nangis, aku xkan baca punya... Aku cuma layan majalah2 jerrr... Memang itulah aku... Da try da pupuk minat membaca, tapi mmg payah....

-But lately, minat aku utk membaca da mula timbul.. Yet, bukan novel tebal.. Novel remaja2 and nipis jer... Itupun sbb novel tuh 'ringan' dan x sakitkan otak... And peberet aku so far karya Ain Maisarah... Aku beli 1st novel aku, time tuh kat pameran buku rasanya, tapi tempat da lupa...

-Kebetulan aku singgah booth dia, aku tgk tajuk 'Aku Mahu saiz S' sangat menarik perhatian aku... Then, aku beli 'Aku mahu popular'... That time tgh nak bayar novel2 tuh, sorg minah tegur aku, nak sign x? Aku kata, ooo awak penulis buku ni? Dia senyum... So, dia sign laaa 1 buku aku tuh....

-Memang x sombong, senyum pun senyum jerr... -Aku balik and baca novel tuh, mmg not bad.... Suka jalan cerita and watak2 dalam tuh.... Esp watak2 Wannabaes yang merupakan kumpulan paling popular kat sekolah Sri Bangsar + Kerek + gediks.......

-Baru2 nie aku gi MPH, aku borong novel dia.... Then, Ahad 3Julai2011, aku sempat gi Pameran Buku kat SACC, Shah Alam, once again aku borong buku2 karya Ain Maisarah and few novels lain.... Still ada few yang aku xdpt sbb da sold out.. Aiseh, kene berusaha laaa ni gi carik kat kedai2 buku yang lain..... Huhuhuhu, ni laaa 1st time aku jadik gila novel sampai tahap cmnie..... Yeehooooo....!

1 comment:

Jegen said...

boleh pinjam ni utk anak akak ..... hehehe. Buku Ain MAisarah ringan and tak payah nak pikiaq2 cinta berat ....