Blogger Templates

Followers

Wednesday, July 6, 2011

SKII? NO! Clinique? NO!

I'm using this products after delivered my 2nd princess, Auji.

Time pregnant, faham-faham aje la, hormon berubah, so muka penuh dengan bintik hitam sampai kadang2 suami offer picit blackheads kat area tepi mata and dirty pores on my nose... Malu sangat2 time tu, tapi syok jugak muka kene 'belai' suami... Ahahahaha...

But after that, aku kenal produk ni dari orang yang sama aku beli bengkung zip aku... Aku at first memang x nak percaya coz takut benda2 cmnie. Sia2 ja kalau muka makin teruk..

But ntah nape aku kali ni degil and beria2 nak try... Aku akhirnya TERbeli gak 1 set...
Now set kedua aku ni dah nak abis... Tapi aku da standby stok untuk set yang ketiga aku. And paling hepi bila Ibu kata muka aku dah bersih. Mizi kata muka aku makin berseri-seri (kembang siyot!) and few lagik kata muka aku memang dah x mcm time aku pregnen dulu atau dlm erti kata lain, bersih lerr... hik hik hik...

No comments: