Blogger Templates

Followers

Monday, July 25, 2011

Boleh ke kurangkan 10kg?

-A'ah, terus terang aku cakap, aku betul2 nak amalkan program diet aku sendiri... Tapi boleh ke? Sejak aku mengandung, bersalin, mengandung, bersalin tahun 2010 dan 2011, badan aku ni da maintain overweight....
-Kalau boleh, cita-cita aku nak kurangkan laaa another 10kg... Persoalan utama, MAMPU ke aku, and BOLEH ke aku?
-Asal nampak muka ni nampak cengkung sket, asalkan peha ni kecik skit and aslkan leher ni jinjang skit, cukuplah.... Bukan ape, aku sayang nak buang baju2 lama aku.. Masih lawa and boleh dipakai.....
-Xlama lagik nak puasa, aku mmg tau aku xkan boleh kurus... Sebab da 28tahun da, xpernah gak berat aku kurang mendadak time puasa... (cmner nak turun, time bukak posa jerr nafsu melantak itu ini).. hik hik hik...
-But dis year, aku nak try capai impian aku.. Nak gapai cita-cita aku yang tinggi melangit tuh.. wakakakaka.... Tapi once again, BOLEH ke? MAMPU ke?


**Tapi aku takut kang terlebih diet jadik cmnie plak... (berat turun pun xtentu lagik, ni nak berangan plak jadik cekeding cmnie)...
-But pikir2, nak cepat kurus, jadik bulimia.. Pas makan, muntahkan balik kaw-kaw makanan yang da dimakan.... Boleh x????









No comments: