Blogger Templates

Followers

Tuesday, July 19, 2011

Bila Melayu bisnes....

-Geram betul.... Malam nie aku order burger dua set, one for me, and one for Mizi... Aku x larat nak masak sebab selesema+batuk.... Nak gi Johnny's tapi Mizi balik lewat tadik sebab ada kerja kat Jalan Conlay...
-Order jam 9malam..... Skrg ni da 10.53mlm, xda pun bunyi ketukan pintu... Ni laaa kalau melayu nak berbisnes... Buat acuh x acuh.. Mcm nak x nak jerr... Cmner bisnes nak berjaya kalau sifat cmner masih ada dalam diri tuh?
-Padahal aku lapar gila nie.... Aku baru ingat nak makan ubat lepas bedal burger tuh... Then, tidur dengan jayanya...
-Kol xda, sms pun xda.. Aku da siap sms alamat rumah aku... Aik, xkan sesat... MUSTAHIL!!!!!! Tadik aku kol, beria2 kata 'OK', 'OK'....
-Aku xdengar ketukan pintu? Pun mustahil.. Aku da duduk tercongok kat depan TV, volume bagi slow.... Xkan x dengar.. Selama nie aku order Dominos Pizza, xpernah pun aku x dengar bunyi tok tok tok tuh.....
***Isy, ni laaaa kalau melayu berbisnes....

No comments: