Blogger Templates

Followers

Tuesday, July 19, 2011

Lepas bersalin... Wah!!!!




























-Mak ai, tengok gambar dorang ni yang da pernah mengandung and melahirkan, memang slim the river jer esp tang perut tuh... Macam x pernah beranak langsung.... Lagik2 gambar Stef from grup No Doubt tuh, berketul2 perut dia ada 6 pack.....

-Tapi pikir2, lupa plak aku manusia nie metabolisme lain-lain.. Kau lain, aku lain.... Aku ni metabolisme rendah... Makan sikit pun, berat naik mendadak.... Lagipun dorang ni sah-sahlah ada personal trainer sendiri... Diet ketat teramatlah ketat, and work out all the time... Gilossshhhh betul....

-But aku dengar2 memang ada artis yang siap buat lipo suction, sedut mana2 lemak yang xpatut berada dalam badan.. Well, duit ada, semua boley jalan!!!

***Aku? Xsanggup laaa aku.. Buat lipo sakit... Nak diet xtahan nafsu... Personal trainer, x sanggup dengar bebelan....

No comments: