Blogger Templates

Followers

Thursday, July 21, 2011

Finally....(kak noi, jgn baca!)

-tengah pening sebab casing lawa-lawa....


zooming.................



again, migrain xdpt nak buat decision...


black version...


white version...


the price....


saja snap....


its ours....


64g, white, 3G+wifi...


the casing, its orange!!!!!


-lalalala.... hmmm, 1st before aku kata ape2, aku post entri ni bukan pasal nak show off ke apa.... dah nama blog aku kan, aku pun x tau da lately ni nak masukkan cerita ape... xda cerita menarik pasal aku selain selesema+hingus meleleh esp pas mandi... ehehehe..

-yesterday, 20 Julai 2011, finally aku and Mizi dapat cekau 1 ipad2 kaler putih, saiz 64g, 3G+wifi....

-mula2 mmg aku berat hati nak bagi mizi beli sebab yelah, rm2500... but alasan mizi, skrg zaman canggih, senang nak download ape2 and bg tengok auni+auji thru ipad... learning thru gadget.... menarik+canggih+cepat....

-hmmm, aku pun mmg ada terpikir cmtuh esp boleh tekan2 main piano, dengar bunyi binatang, sonok... and yg penting, x payah drag budak2 tuh nanti masuk ke bilik komputer, on pc and static at 1 place... with ipad, u can learn anywhere,... cewaaahhhh...

-so, ni laaa dia.. our ipad2... still belajar cara nak guna.... xreti lagi sbnrnya... ahahaha.. buta IT betul....

-ipad ni kitorg beli kat PJ.... kat KLCC, Midvalley semua sold out..... terpaksa redah ke tempat yg kureng org gi utk dptkan benda alah nie.... fuh....

-but neway, thanks Ayah for buying this ipad2 for us.... x sia2 yek beranak rapat.. kira hadiah bersalin laa tuh yek... ahaks....!


****abislah kalau akak kedua aku baca entri ni.. mesti dia gelakkan+report sama Ibu....

No comments: