Blogger Templates

Followers

Monday, December 3, 2012

Kursus Stress : Part 1

Date : 23 until 25 November 2012
Tempat: Suria Beach Resort, Cherating, Pahang.

-Time dapat surat kena gi kursus stress, memang dah stress sebab tempat kat Cherating... Aiya, kena tinggalkan AA lagi sama ayah dorang... But luckily ayah ibu aku datang dari Sabah.... 
-Aku gi sana naik bus dengan peserta2 lain.. Makin stress bila x kenal pun sorang peserta wanita.... Yang aku kenal just Azlan and abg Fadil.... Bolehlah dari xda kenal langsung,kan?,,,,,
-Bertolak dari Angkasapuri jam 10.30pagi.... Sampai kat Cherating jam 4pm.... Nasib pinggang x sakit sbb xramai orang naik bas.. So bolehlah amik seat sorang 1...  And yang pasti, sepanjang perjalanan aku zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.......
ni stok aku dalam bas..... Chatime!

The flavour...

Ni laaa alas perut aku sebab x amik breakfast... ehehehe

Kat RNR temerloh, terasa nak makan mi kari.. but unfortunately, the mi kari wasnt good....

ni bilik aku.... aku sebilik dgn puan emma, staff dari muzium perlis.. tapi dia dtg dgn family dia.. so dia stay kat hotel lain... Maksudnya, bilik ni aku yang punya!!!! wakakakakaakak

the view from my room...

Another stok utk aku kalau lapar tgh2 malam....

Chatime, abis dah 1....

Ada lagi 1... seriously, time ni aku syg nak abiskan... ahahaha...

Mcmlaa kami ni manusia2 yg stress sgt kan... Tapi untung dpt kursus ni sebab sgt best and enjoy!

My dinner 23 Nov tuh.... No nasik...

Tanggapan pertama org kat aku..... senteng otak tuh si Fadil laaa yg tulis...

24 Nov: Its me... Ready ke kelas...

Breaksfast 24 Nov... Nasi goreng skit.... 

And also roti bakar+jem+butter..

Antara peserta... kitorg sikit ja... 20org...

Puan Norasheeken, our fasi..... 

Our group punya kerja pasal apa tuh stress... Tulisan x lain x bukan, tulisan aku....  Nampak x lukisan biri2? Lukisan aku gak....

Kecik2 xnak main belon..Bila besar , berebut2 nak tiup....

my lunch 24 nov.... skip nasik....

petang 24 nov, kami ke pantai..... 

xda idea...

Add caption

selipar kembar.... aku punya kaler merah, and grey tuh ang fadil punya selipar...

Antara peserta pompuan

Azman

Antara peserta lelaki...

Finally ada gak foto aku kat luar... Thanks Abg Fadil!!!

No comments: