Blogger Templates

Followers

Monday, December 3, 2012

Duty Perhimpunan Agung UMNO 2012

TArikh : 1 Disember 2012
Tempat : PWTC, KL

PERHIMPUNAN AGUNG UMNO 2012

-Aku duty hari tu.... Sebabnya aku x pernah ke PAU2012 and tgk suasana cmna... So, aku bgtau Azlan, aku nak duty and secara x langsung dptlah book off sehari sbb duty hari Sabtu...
-Memang aku rasa dalam byk2 pameran aku pernah duty, ni laa paling mencabar sbb manusianya ramai dan tersangatlah byk karenah2 yang kena dilayan.... LAwak ada, geram ada.... Ala, setahun sekali... Xpelah, layan ja laaa... Kang kalau x layan, nama jabatan gak yg dapat malu, kan..... 
-Sebenanrnya, mcm biasa aku malas nak naip... So layan ja laa foto2 ni skit...
benda ni ada kat booth kitorg...

Breakfast aku and kak ziti... kami share....

Add caption



Abg Fadil dok sembunyi... "PANAS' ke bang? ehehehehehe

lelong yg memeningkan kepala aku....





Mamat gedik....

Me with kak Ziti...

Our booth...

Kek lapis Deja Moss...

Yes, Deja Moss sendiri yang jaga gerai dia... AKu cekau 5 kek lapis bagi kat Ibu...

my long lost bestfren.....

and layan kejap ayak kenny rogers sebelum balik... lapar bangat dong!

No comments: