Blogger Templates

Followers

Monday, December 10, 2012

Adoyai, AURAT!

Abaikan yang paling kanan... Tumpuan adalah dua awek bertudung nie....  Time kejadian ni berlaku during aku beratur untuk beli tiket masuk ke Safari A Famosa Melaka... So, sebab Q panjang, aku dok tengok2 apa2 yang menarik perhatian, and terpandangla dua awek yang bertudung ini....
-Ok, yang bertudung belah kanan, manis berbaju kebaya, TETAPI di dalamnya hanya mengenakan singlet hingga menampakkan susuk tubuh kulit kat lengan+tangan... Okay, fine... Maybe senario ni dah biasa jugak kita tengok sbb ramai gak buat and berpakaian mcm nie....
-Tapi tumpuan utama kat awek bertudung bunga2 tuh.... Nasib la aku x dok ngam2 belakang dia, kalau x sure gambar baek punya.... Awek tuh dia pakai shirt chiffon (nipis) berlengan pendek.... Pakai tudung BUT dia langsung x pakai inner! Yes, not wearing any inner... Hanya mengenakan bra berkaler pink! And im so shock bila tertengok bra pink dia... Memang jelas.. Helo, lens aku ni power 3.75, and cukup jelas lagi tengok sekeliling....
-Aku bukanlah baik sgt tapi napa dorg ni x menitikkan sgt soal inner tuh? Manis da bertudung tapi turun skit, Allahuakbar, baju nipis smpi nampak segala anak2 baju yang dipakai.....  Apa pun, semoga Allah bagi hidayah kat awek2 ni and org2 lain yang pakai seumpama ini kat luar sana.... InsyaAllah...

No comments: