Blogger Templates

Followers

Friday, November 9, 2012

Ole-Ole from Cameron

-Yeah, dapat ole-ole dari Cameron from Marina.... Dorang gi sana and bermalam 1 nite... Aku ni dah  5tahun belajar kat sini and another 5years kerja kat sini x pernah naik Cameron tuh lagi.. Teringin nak pergi sana weeiiiiii!!!!!!!
-Ooo, sambung cerita kita balik.... Marina ada tanya aku nak apa.. AKu kata x nak stoberi sebab stoberi cepat berkulat.... So, apa-apa jer asal bukan benda yang fresh..... Jadi, Marina belikan aku jus stoberi ni.... Nyam-nyam... Aku x pernah lagi dapat benda alah ni... So, weekend ni bolehlaaa try buat ice blended stoberi....  And lagi satu, dapat buah jambu yang dikacukkan dengan stoberi..... Hehehe.. Esok aku potong aku snap rupa bentuk dalam buah tuh.... 
Mr Zeb teruja dapat snap dgn jus stoberi....!

Cant wait nak try ice blended esok!!!!

Ni la rupa buah jambu yang telah dikacukkan dengan stoberi.... Wangi aje baunya...


***Thank you Marina!!!!!

No comments: