Blogger Templates

Followers

Friday, November 9, 2012

Jalan to Prince Hotel

Date : 8 November 2012
Destinasi : Prince Hotel, KL

-9 Nov tuh aku cuti.... Sebabnya aku nak pergi melawat dorang Marina kat Hotel Prince... Dorang stay sana and balik Sandakan 9 Nov... Plus, nak amik gift from Cameron Highland.. Marina stay kat suite #2223.... Wah, 1st time aku masuk suite.... Mmg beso gerabak bilik tuh... Rupanya pak-pak menteri, mak-mak artis duduk kat suite cmnie laa ek????? Tapi sori, x snap suite tuh sbb aku bz jaga AA lari sana lari sini masuk segala celah2 ruang... Takut dorg terhempap lampu segala... huhuhuhu....
-Yang penting, kekenyangan sebab makan wanton sup and set nugget+fries from hotel, and then melantak pizza hut+kfc as dinner....
tengah tunggu Mizi nak bagi smart tag depan opis, Auji dah selamat zzzzzzzzz...

And Auni bz layan ipad.....

Auni's red shoe...

Sebelum aku balik, snap dulu.... Sori, guna self time.. Tu pasal nampak blanket Auni kat bawah foto tu... 

More more time... Smaaaaaaaiiillllllllllll..........



No comments: