Blogger Templates

Followers

Saturday, October 27, 2012

DD: Bisnes

27 Oktober 2012, 4.36am....

Dear Diary,
-Time2 xtidur ni suddenly aku terpikir nak buat 1 online bisnes.... Memandangkan aku sekarang suka sangat tgk blog fashion and suka muslimah fashion, aku bercadang utk buat bisnes yg berkaitan dgn muslimah fashion jugak... Apa dia??? Nantilah dulu... Sebab benda ni memerlukan plan dan idea yang teratur, baru benda boeh berjalan dengan lancar atau omputih kata smooth bebeh....
-Kenapa??? Sebab aku suka berfashion, aku suka tgk org lain berfashion and bla bla bla.... Nak bebel kat sini sekarang alamatnya smpi budak2 ni terbangun aku x tidur2 lagi.... Malam ni ketara sgt aku insomnia... 
-Apa pun, tunggu ja la... Lambat lagik but. apa2 aku pasti akan update kat blog aku ni...
Btw, aku xdpt nak update blog aku dgn foto sbb spt korg tau aku tgh bercuti secara rasmi dan aku hanya gunakan ipad yg so unfriendly user ni... Unfriendly user?? Iye, unfriendly user sbb xdpt nak masukkan eh upload foto guna ipad ni....
-Ok, nak tidur dulu.... Bye2

No comments: