Blogger Templates

Followers

Friday, September 28, 2012

Have eye on Fansuri...

-Suddenly aku terasa macam nak belajar menjahit la pulak... Tau kenapa? Sebabnya design baju yang ada di butik2 sekarang ni sangat comel, cantek, unik, stylo, kalerful, menarik, etc....  But masalahnya i am so zero  in sewing matter... I dont even know how to sew a button...! How pathetic i am.....
-Wokeh, let me share with you 1 design baju yang aku sangat berkenan... Time kat butik NWW aku dah pegang2 dah, but masalahnya bila masa aku nak pakai??? Bila sampai opis, terasa menyesal la pulak sebab x grab satu helai... Haisy...... Kan dah nyesal... Padan muka ko ijang!!!!
-Ni dia salah 1 design yg aku memang suka tgk.. Dia ala2 jaket, but nipis... And then depan pendek but kat belakang labuh ala2 princess... Tengoklah sendiri.. AKu nak describe pun susah.....

Ni contoh Fansuri kaler biru made by NWW.... 

Bila dipakai jadiklah cmnie.... Lawa x? Lawa x? Bagi aku sangat stylo!!! Boleh pakai dgn skirt, jubah,  seluar, palazo etc!!!!
Kredit foto : NWW

No comments: