Blogger Templates

Followers

Friday, September 28, 2012

Demam Poplook

-Aku sekarang memang tengah demam PopLook.... 1st time aku tau pasal PL ni from Twitter Zafirah, my opismate.... Dia asek tweet memanjang pasal PL.... Tapi aku x amik kisah lagi... Then, raya baru2 ni akak aku plak sebut pasal PL, siap tunjuk Penny yang dia beli... WAH< SANGAT CANTEK!!!!!
-So, sudahnya, aku sekarang plak yang gila PL....
-Foto2 kat bawah ni aku taruk jer, bukan yang aku beli.....  ***wink wink...
Kalau terima parcel dr PL, dorg akan balut cmnie with sticker.. mmg nampak kemas...

ni apa namanya ek.... ermmm romper ek? dia cm dress, but seluar..... 

ni aku ada.... mmg sgt selesa.. mmg sleeveless but pakai laaaa cardigan... duhh...

PL pun jual skirt.... 

ni antara trend skrg... fishtail... kalau kreatif, org pakai with kain and belt... jadiklaaa ala2 baju kurung moden...

again romper tangan pendek... suka kaler green nie...tapi aku x beli sbb takut kang jd cm cempedak  yg dibalut...

ni aku ada... nmpk cm biasa kan? but once pakai with belt, mmg lawa!!!

ni la penny.... design ni mmg lawa and sold out cepat.... kalau design ni kuar lagi, makesure awal2 standby depan pc utk beli..... 

ni aku beli.... sebabnya boleh pakai ke opis ala2 jubah.... sopan and selesa..... 

No comments: